Lidmaatschap

Secretaris Jan Breimer is vanaf januari 2023 verantwoordelijk voor de ledenadministratie van v.v. Gasselternijveen. Het doorgeven van wijzigingen vindt bij voorkeur schriftelijk plaats. Hieronder wordt ook een e-mail verstaan.

Aanmelden:

Aanmelden bij de vereniging kan via het aanmeldingsformulier dat tevens in de kantine, als via Jan Breimer (ledenadministratie@vvgnv.nl) te verkrijgen is. Op het formulier staat wat te doen om lid te worden.

Afmelden:

Afmeldingen dienen ook te worden doorgegeven aan de secretaris. Normaliter wordt het lidmaatschap voor een volledig seizoen aangegaan, dus wanneer iemand het lidmaatschap in de loop van het seizoen stop zet, moet nog wel contributie worden betaald tot en met juni. Een seizoen loopt van 1 juli tot en met 30 juni, dus afmeldingen dienen uiterlijk 31 mei te zijn doorgegeven.

Wijzigingen:

Om de ledenadministratie zo actueel en juist mogelijk te houden is het van groot belang dat wijzigingen door worden gegeven aan de secretaris. Naam- en/of adreswijzigingen bij voorkeur schriftelijk doorgeven.